Wednesday, August 14, 2013

Bisikan Hati..

susahnya saya nak faham awak..
ari nie awak cakap macam nie..
esok awak cakap macam lain pulak..
awak tak faham saya,
walaupon awak cakap, awak fikir cuma main2..
tapi bagi saya awak sedang berjanji dengan saya..
jangan buat saya macam tue lagi..
hati saya mudah berduka..
luka yang semalam masih belum padam..
saya tak minta awak, fahami saya sepenuhnya..'
cukuplaa awak buat apa yang awak janjikan,
dan tunjuk sedikit betapa pentingnya saya dalam hidup awak..
saya tak mampu menilai jika awak hanya mampu berkata-kata,
yang awak sayang dan rindukan saya..
saya perlukan bukti daripada perbuatan awak..
kalau awak cuma nak mempermainkan saya,
awak hentikanlah niat awak tue..
cukupla hati saya dah pernah terluka..
saya bimbang seandainya perkara itu berlaku lagi..
tapi saya tak nak bersangka buruk pada awak,
dan membuat keputusan yang terburu-buru..
saya pon dah sayangkan awak..




No comments:

Post a Comment