Tuesday, August 13, 2013

awak..

sayangnya saya pada awak,
cuma Dia yang tahu..
rindunya saya pada awak,
hanya gambar sebagai pengubatnya..
saat awak pergi dari hidup saya,
saya rasa down sangat..

tapi saya ingat itu cuma sementara,
rupanya dah lebih setahun kita berpisah,
saya masih sayangkan awak,
saya masih rindukan awak,
dan saya masih cintakan awak..

selepas segala kenangan yang kita cipta,
awak tinggalkan saya kerana si dia,
perasaan saya pada awak tak pernah pudar,
walaupon saya cuba menafikan,
hati saya tak boleh berbohong,
setiap hari saya menatap wajah awak,
sambil saya berdoa supaya awak akan kembali pada saya,
meskipon saya tahu awak mesti dah lupakan saya..

kerana sayang saya pada awak,
saya doakan awak bahagia bersama si dia,
tapi ingatlah awak,
saya tak mungkin akan lupakan awak,
saya relakan jiwa saya sakit kerana tidak memiliki awak,
kerana saya tahu saya tak layak untuk awak..


No comments:

Post a Comment